No i przyszła nie proszona... p.jesień 

( póki co celowo przez małe p ;)

Powitam ją ładnie jak obieca, że będzie tak piękna jak w zeszłym roku!
W innym wypadku strzelam na nią focha!

Te kilka zdjęć które dodaję to tylko po to by pokazać, że zwykłym kitowym obiektywem można zrobić w miarę fajne zdjęcia. 

Zeszłorocznej jesieni matka pstrykała takim bo mój wymarzony i wyśniony 50mm 1,4 zakupiłam dopiero w zimie.

Tej jesieni mam plan zabawić się zdjęciowo, ale no właśnie czy ta pani pozwoli? 

Jeśli tak zacznę ją tolerować i pisać Pani Jesień!

Bo paskudna jesień to nie tylko mniejsze możliwości zdjęciowe ale też brak słońca którego matka potrzebuje by funkcjonować w miarę OK! 

Pewnie większość z Was wie co matka ma na myśli ;)






Share this:

CONVERSATION

11 comments:

  1. już po oczach poznałam że to Józ

    ReplyDelete
  2. Sliczny chłopczyk :) a zdjęcia jak dla mnie są super... ja mam z nimi spore problemy :/
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. zdjęcia cudne... a te z biedroneczką wow <3

    ReplyDelete
  4. Kitowy obiektyw, a takie super zdjęcia. Najwyraźniej jak się umie robić dobre ujęcia, tak jak autorka, to i z telefonu po obróbce wyjdą super focie.

    ReplyDelete
  5. Jak ktoś lubi robić zdjęcia i wkłada w nie serce to nawet najgorszym sprzętem zrobi cudne ;) Twoje właśnie takie są :))

    ReplyDelete
  6. mój Kajtek zawołał: pacz mamo jaka biendronka!!!!
    ja tez mam kitowy obiektyw, a jakoś tak ładne nie wychodzą ;)może się kiedyś dorobię lepszego ;)

    ReplyDelete
  7. ale piękne te zdjecia!!!
    a jaki Józio uśmiechnięty ! <3

    ReplyDelete
  8. Ojj popieram i dopisuje się rękoma i nogami pod tym, bo jak jesień będzie brzydka, szara i deszczowa to też strzelę na nią focha, O!

    ReplyDelete
  9. Zdjęcie z biedronką jest boskie <3
    Ja jestem strasznie zależna od pogodny, deszcz nastraja mnie depresyjnie.

    ReplyDelete
  10. Cudne te fotki! A Joz juz jest niezle ciacho a co dopiero jak dorosnie! Oj beda lamane serca beda ... ;)

    ReplyDelete