Zombiak z ZombieDash :-)


Zabawnie było na naszej wycieczce ;)
Matka chciała fajnie uchwycić skarpę ale wiało, że ho ho pomimo mojej dość sporej wagi :D obawiałam się porwania przez wiatr :P ! jak by mało było to matka ma lęk wysokości! 
no ale na czworaczkach się skradałam i coś tam pstryknęłam :D
Po skarpie ruszyliśmy na forty i kolejna zabawna sytuacja ;)
Józ wystąpił w ZombieDash i jak przystało na zombiaczka troszkę tam straszył ;)
przykład :

wchodzi Pan na forty i mówi do nas - dzień dobry!
Józ grzecznie odpowiada ale też ostrzega:
NIE idź tam Pan bo tu są zombiaki :D

Co Wam powiem to Wam powiem
ubranka ZombieDash są czadowe! 
tak nas zachwyciły, że może być i tak, że Józ kiedyś tam pojawi się w roli modela tej marki :) 
a wiecie, że tam gdzie fajne to lubimy być :-) 

My jesteśmy zauroczeni i marka ta wędruje do naszego TOP! :)














i kilka zdjęć skarpy :-)  









Share this:

CONVERSATION

6 comments:

  1. Józ boski !!!

    Foty ze skarpy..brrrrrrrr chyba mam lęk wysokości :P

    ReplyDelete
  2. Kurcze no.. glan to jednak do wszystkiego pasuje:)

    ReplyDelete
  3. Józ wygląda genialnie w takich stylizacjach! Jakoś go sobie nie wyobrażam w bladoniebieskim sweterku z przesłodkim misiem! Aparatko - masz taki perełki?? :)

    ReplyDelete
  4. A ja mam pytanie:czemu właściwie nazywacie synka Józem? Ma tak na drugie,czy to taka ksywka? A rodzina i znajomi też tak go zwą??przyznam że mnie to intryguje. A nie znalazłam tej informacji na blogu..:) fajowy chłopak z tego Joza:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Józek to drugie imię ;)) częściej używane niż pierwsze :) chyba bardziej je lubi ;)

      Delete