Akademia Umysłu - KONCENTRACJA


Wspominałam Wam kiedyś, że jestem zwolenniczką programów edukacyjnych dla dzieci ale nie tylko...

dzisiaj chcę Wam pokazać super program Akademia Umysłu

Seria programów Akademia Umysłu®  obejmuje trzy zagadnienia: Pamięć, Koncentrację i Szybkie Czytanie.

Nasze testowanie rozpoczęliśmy od części: Akademia Umysłu® Koncentracja 2

Ćwiczenia są nie tylko skuteczne, ale stanowią także ciekawą i przyjemną formą spędzania czasu.

Każde z ćwiczeń ma 10 poziomów trudności, co pozwala na dostosowanie treningu do potrzeb i umiejętności każdego gracza, niezależnie od jego wieku.

Jednocześnie może ćwiczyć cała rodzina, gdyż każdy zakłada swój własny profil użytkownika oraz wybiera sobie poziom trudności (łatwy, średni, trudny)

Jak widać na zdjęciach chłopcy bawią się świetnie! nawet Józio znalazł sobie coś dla siebie i świetnie daje sobie radę! Jarka też namówiłam bo nie wiedzieć czemu ma wyjątkowo marną pamięć i wierzę, że ćwiczenia chociaż trochę ją naprawią ;))

Warto inwestować w tego typu programy bo to nie tylko nauka ale też świetna zabawa. Wiadomo dzisiaj wszechobecne są gry ale ja jestem stanowczo na NIE szczególnie dla małych dzieci dlatego niebawem pokażę Wam super program z myślą o dzieciach :)

a teraz o Koncentracji kilka słów od Tomka:

Akademia Umysłu to rewelacyjny program. Ma wiele trybów gry, które zapewniają rozrywkę na długi czas, a oprócz rozrywki, rozwijają pamięć i koncentrację. Jest idealny dla wszystkich osób, niezależnie od wieku. Ciekawe zagadki z kolorową grafiką przyciągają oko i wciągają gracza.















Share this:

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment