Jesień


No i nadeszła jesień... lubicie? Ja średnio, nawet piękne kolory na zdjęciach nie są w stanie mnie przekonać do jesieni ;) Czytałam gdzieś tam, że zima ma już przyjść w październiku ( olaboga ) O wiośnie marzę, a nie o zimie ;) Jesienią najchętniej nie wstawałabym z łóżka szczególnie w te dni gdy słońca brak... dlatego muszę coś robić, by nie spać ;) Tu z pomocą przychodzicie Wy :) Nie dajecie mi spać :P
I chwała Wam za to ;) ale najbardziej podnoszą mi adrenalinę hejterzy :P no i sami nie wiedzą jaką przysługę mi robią hahah ;) Wiem, wiem paskuda jestem ;) 
Dobra koniec marudzenia ;) 
Przejdźmy więc do tego co najbardziej lubię, czyli zdjęć :) Józio ma na sobie bluzę Pini , sam zadecydował, że chce pieska i wcale mu się nie dziwię :) Żywe kolory i pies tak prawdziwy jak by miał zaraz z tej bluzy wyskoczyć :) a dzieci to lubią! Józio bardzo :) I kot na bluzie mu się marzy ;)
Bluza jest z fajnego śliskiego materiału :
84% poliester
16% elastan
Materiały pochodzą jedynie z Polski i posiadają certyfikat Oeko-Tex. 
Są to przewiewne dresowe dzianiny produkowane z myślą o sportowcach.
Mam dla Was niespodziankę :) Rabat 20% na bluzę z pieskiem, wystarczy wpisać w zamówieniu:  aparatmojetrzeciedziecko - link :  Bluza Piesek 

Czas na buty :) Bardzo, bardzo byliśmy ciekawi nowej kolekcji kaloszy od Rubberies i jak zwykle jest czad! Kaloszki są lekkie jak piórko! Ocieplone - idealne! Chyba innych kaloszy nosić już nie chcemy :) 

Czapa znana już Wam dobrze od Stylowy brzdąc












Share this:

CONVERSATION

6 comments:

  1. Mamuśka - FOTY MISTRZ! Młody wiadomo, że cudny. Ale zdjęcia naprawdę są świetne! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ania <3 wiesz jeszcze nie oswoiłam się z tymi jesiennymi kolorami ;)

      Delete
  2. genialne fotki, fajnie dobrałaś kolory :)

    ReplyDelete
  3. No wlasnie patrzac na te czadowe foty nie da sie jesieni nie lubic :-) !!!
    idelnie dobrane ciuszki do tla.....piesek wymiata;-)
    Super Aparaty!!!

    ReplyDelete
  4. My też lubimy Pini i ich kolorowe ubrania ;)

    ReplyDelete
  5. Józio ślicznie wyszedł. A zdjęcia też super. Jesień jest ładna ale jak słoneczko świeci. A nie tak jak dzisiaj pochmurno :)

    ReplyDelete