Aparat - ten nowy... kiedy się wreszcie dogadamy?


Bardzo przywiązuję się do przedmiotów... taki aparat np. 
pokochałam, wymacałam, poznałam każdy zakamarek, przycisk, kropeczkę no i weź tu człowieku przestaw się na nowy O_o przyznaję się, idzie mi to mega opornie. 
Robię zdjęcie, muszę szybko zmienić ustawienie i gubię się, denerwuję : gdzie to jest? czemu zmienili miejsce? Było ok! Po co? 
Zeświruję od tego... no i nim dojdę do tego czego mi trzeba... światło się zmienia i znowu zmiana... 
Kiedy ja to ogarnę? 
Nie szybko, żyję jeszcze tamtym aparatem. 
Tak jak większość ma się sentyment do pierwszej miłości, tak ja mam do aparatu 
( do pierwszej miłości nie mam ;) ) 
Za mało ćwiczę... teraz jak wyszło słońce rzuciłam się jak szalona, ale co z tego? 
Ciągle coś mi się nie udaje, coś nie pasuje...


Przed Wami kolejne zdjęcia zrobione " nowym " 

------------------------------------------------------------------------------
      Józio ubrany w koszulę i spodenki Maliseven
Uwielbiam - wszystko tam jest wyjątkowe i tak piękne, że jak wychodzi nowa kolekcja to ja dosłownie piszczę jak małolata na koncercie swego idola. :) 
Sami zresztą zobaczcie :)











Share this:

CONVERSATION

15 comments:

  1. Cud, miód 😍😍😍 Piękne fotki ah i oh u Nas nadal nie jest tak ciepło żeby wyjść na w krótkich spodenkach ;( zimny wiatr mnie dobija 😢

    ReplyDelete
  2. To ostatnie jest mega!Józ taki powazny :) Masz te spodenki?????? Ja choruje na takie dla Gabi
    ! Powiedz mi czy to dzins? Sa zajebiste! Honorata

    ReplyDelete
    Replies
    1. to bawełna takie dresówki czadowe :D

      Delete
    2. Masz lepsze zdjecia od ich ,bo na Twoich widac mniej wiecej co to za materiał :)

      Delete
  3. Jeżu!!! Ależ cudo!!! Józ po prostu idealnie wygląda, ubranka jakby szyte z myślą o Józiu.
    Koszula,spodenki,fotki i Ten Przystojniak!!! Wielki zachwyt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. A Jemu co by nie ubrac to czad,ale przyznaje,ze Matka ma oko! Umie stylówę strzelic! Ja tak sobie podpatruje i próbuje nasladowac :))

      Delete
  4. Świetnie ci idzie, wyczujesz drania na pewno! Ale Nikoś poważny i jakie dłuuuugie już włosiny! ~:)

    ReplyDelete
  5. Uwielbiam w jaki sposob ubierasz Jozia zdjecia jak zwykle prefekt 😘

    ReplyDelete
  6. pięknie umiesz złapać Nikosia, a co do nowego sprzętu, ćwiczenia czynią mistrza, wkrótce nie będzie on miał dla ciebie tajemnic ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiem, wiem ale ile przed złości jest ;)

      Delete
  7. Józio będzie moim zięciem, uwielbiam tego chłopca :**

    ReplyDelete
  8. Dasz rade. Teraz pogoda bedzie git wiec wiecej fot bedziesz pstrykać. Jak dla mnie laika foty cudne a Joz zostawię bez komentarza (mozna sie zakochać) ;)

    ReplyDelete
  9. Hm... jak dla mnie to zdjęcia jak z okładki, a nawet i lepsze! Koszula jest zajebista!

    ReplyDelete
  10. ODLOTOWO ;0 pj kiedy ja tak ? ;0 za....

    ReplyDelete