Aparatka atakuje Mediolan ;)


Zdjęcia z przed ponad 2 lat - robione zwykłą cyfrówką. Fajne zdjęcia można zrobić nie tylko lustrzanką ;)

teraz kilka słów o przejściu z cyfrówki na lustrzankę... ja czułam cyfrówkę, kombinowałam, nie używałam lampy, ale pomimo to przejście na lustrzankę było dla mnie mega trudne! Myślałam jak pewnie większość z Was... pstryk i wyjdzie cudowne zdjęcie ;) ale wcale tak nie jest... pstrykam i zonk haha ;) myślę co jest? czemu te fotki takie brzydkie?? cyfrówką wychodziły ładniejsze :D Odstawiłam więc lustrzankę na ok. miesiąc i wróciłam do starego aparatu :-) Po miesiącu myślę... co jest? taki aparat mam i żebym ja nie dała rady??? Przestałam się bać tych wszystkich ustawień, zaczęłam ja rządzić aparatem nie on mną! 

Metodą prób i błędów uczyłam się, nadal się uczę.

Dlatego powtórzę ;) każdy kto myśli, że lustrzanka sama wyczaruje nam piękne zdjęcia jest w wielkim błędzie ;) Dużo cierpliwości i jeszcze raz cierpliwości ;) tylko tak osiągniemy sukces i nasze zdjęcia zaczną się nam podobać :-)

a teraz zapraszam do obejrzenia mojego ataku na Mediolan aparatem cyfrowym :-)


























Share this:

CONVERSATION

4 comments:

  1. Ojjjjj pięknie!!! Ale nie wracaj do cyfrówkę nigdy wiecej!!! Jednak to noe to samo! Piękne zdjecia bo w pięknym miejscu :)

    ReplyDelete
  2. Kocham Mediolan! Tam jest tak przepięknie! Duomo i galeria Vittorio Emanuele - zdjęcie do tej pory mam na tapecie telefonu <3 ahh cudnie tam ^^

    ReplyDelete
  3. A już myślałam, że tylko ja mam taki problem :) Przyzwyczaiłam się, dobrze wyczułam moją cyfrówkę Canona, a teraz mam Nikona i leży, i czeka. Choć oczywiście bardziej podobają mi się zdjęcia Nikonem, to jakoś tak nadal mam opór... Ale popracuję nad tym :)

    ReplyDelete
  4. Matko Aparatko, Ty chyba nawet kartoflem zrobiłabyś piękne zdjęcia :P

    ReplyDelete