Antydepresyjny burak


Dobrze wiecie, że uwielbiam ubranka inne niż wszystkie, ale zdecydowanie ich za mało! 

Jak już zobaczę takie cudo to nie ma to tam to! Muszę mieć bo to unikaty są :-)))

Zobaczyłam tą bluzę i to był prawdziwy odlot. 

Kolory, kropy, fason, materiał i te guziki!!! 

Odleciałam i już widziałam oczami wyobraźni jak Józ w niej pomyka :))) Wygląda pięknie!!! Bluza robi ogromne wrażenie, ludziska się oglądają ( szczególnie młodzieży;)) 

takie czary mary wykonuje

 proDUCKt !!! 

Czary mary nie tylko dla dzieci, ale też dla dorosłych!!! 

Ci ludzie potrafią poprawić humor nawet opisem! :D 

 Opis bluzy :)

W skład zestawu wchodzi:

  • całkowicie wydawałoby się niepraktyczny kaptur, aczkolwiek świetnie nadający się na magazyn zabawek

  • kieszeń, która dyskryminuje mańkutów, a to tylko wynik zwykłego niedopatrzenia i niedbalstwa, aleeee. Mańkutom proponujemy śmiganie w bluzach tył na przód, a wtedy kaptur może spełniać także funkcje torebki chorobowej lub piasku w przypadku gdy mańkut jest strusiem

  • trzy guziki z drewna kokosowego, które spełniają funkcje zapinąjąco-rozpinające

  • sznurek- wystaje po obu stronach z kaptura, nie gra żadnej większej roli

  • logo – czysty szpan

  • metka – jej zadaniem jest gryzienie w plecy każdego, kto spróbuje chodzić w bluzie bez koszulki

  • rękawy – na ręce

  • całą reszta – bo dość idiotycznie wyglądałoby się w samych rękawach z kapturem i kieszenią

 Nasz kolor to antydepresyjny burak! :D

Zapraszam na ich facebooka proDUCKt 

oraz na stronę http://www.produckt.pl/ 

kalosze które Józ ma na sobie już znacie! niezawodne i najlepsze Rubberies

 














Share this:

CONVERSATION

11 comments:

  1. A ja bym chciała zobaczyć wersję tył na przód z funkcją torebki i szczerze mówiąc miałam nadzieję, że Józ zaprezentuje ją też w takiej odsłonie ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kamila to musi zrobić ktoś leworęczny :D

      Delete
    2. hahhah!w koncu coś dla mojego Filipa!On mi wiecznie obgryza koszulki!Dostanie bluze z metką do gryzienia :P Wiesz jak ja Cie ...........

      Delete
  2. Rewelacyjny krój!! I dla mamy nawet znajdzie się taka sama!! <3 ojjj idę poszperać w skarbonce, bo zamarzył mi się komplet mama + syn <3 A Józio jak zwykle pierwsza klasa!! Uwielbiam go w takich kolorach!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja odkładam na bluzę dla taty! efekt mały i duży musi być mega!!!!

      Delete
  3. Ale czad! Ma wspaniały kolor, a kontrast pomiędzy buraczkowym a limonkowymi kropkami jest jak z kreskówki, super :) Przy opisie nieźle się uśmiałam do komputera ;)

    ReplyDelete
  4. hahaah! Uśmiałam się! bluza czaderska, a opis meeega!

    ReplyDelete
  5. Bluza marzenie w zestawie z wąsiastymi kaloszami fantastyczna :)

    ReplyDelete
  6. Prawda, takich rzeczy ktore wyrozniaja dziecko jest strasznie malo. Jaki z tego moral, chyba powinnysmy nauczyc sie szyc :D

    ReplyDelete