Pobudka


Wiosna u nas pełną gębą! Biedronkę nawet znaleźliśmy - dlatego pliss nie przerażajcie mnie już zimą :D

Słońce mocne, zdjęcia robić ciężko.

Budzimy się... ja też bo jako agorafobiczka mam w sobie takie dziwne coś, że przedwiośnie na mnie działa osłabiająco, bardziej lękowo. Mija to po miesiącu, dwóch i tak co roku... przyzwyczaiłam się do tego ale nie lubię.

Pewnie dlatego po tym wyjeździe na sesję do Reserved, nie mogę tak długo do siebie dojść ;)

W domu sajgon, słońce pokazuje jaka ilość kurzu do ogarnięcia ;) o oknach nie wspomnę :D ale w ten weekend jak pogoda przetrwa zakasuję rękawy i zasuwam jak dzika :D

Pobudkę czas zacząć! NO!

Wspominałam wczoraj na tablicy o tym, że nie wszystkie ubranka które tu pokazuję dostajemy! Owszem prezenty się zdarzają ale wiecie na moje oko to te oczy Józka mają takie działanie ;)

Nigdy nie ośmieliłabym się napisać do kogoś wyślij mi to i to a ja pokażę u siebie!

Wiecie jak pisze aparatka?

- czy jakiś rabacik by się znalazł? ;) 

i to mega zawstydzona wtedy jestem :D 

no ale jak się liczy z każdym groszem to taki rabat jest przydatny! 

Dzięki takiemu rabacikowi nabyłam tą cudną kamizelkę i bluzę od Pan-Pantaloni które Józ ma na dzisiejszych zdjęciach :-)










Share this:

,

CONVERSATION

15 comments:

  1. Kamizelka jest po prostu świetna , a zdjęcia ...zazdroszczę talentu ;)
    Ja robię zdjęcia na zwykłej cyfrówce i żeby jedno było takie dopieszczone, po mojemu to muszę ich napstrykać kilkadziesiąt.

    ReplyDelete
  2. U nas inwazja biedronek !!!! mnóstwo !!!

    A Józ..cóż ja będę pisać..cudny jak zawsze :)

    ReplyDelete
  3. Ej no znowu tak mało zdjęć!
    My też wczoraj biedroneczkę znaleźliśmy;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. więcej niż ostatnio :P nie chcę obciążać serwera nadmierną ilością :D

      Delete
  4. Rany kamizela jest rewelacja i te uszka... a oczy Józia no magia, a magia działa :)

    ReplyDelete
  5. Zdjęcia i Jóź jak zwylke bosko <3
    Czy zwykłą "cyfrówką" ( Nikon) mogę zrobić zdjęcie z tak pięknie rozmytym tłem jak u Matki? PLiiis napisz, że tak:)

    ReplyDelete
  6. Słońce jest ale jakie piękne zdjęcia w słońcu :)
    Jak ustawiasz iso przy takim słońcu? Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  7. Fajna kamizela i foty.
    Aparatko wiosna musi być. U mnie nie tylko biedronki, ale i nawet KOMAR pierwszy w tym roku po domu latał, właśnie mąż ubił :P

    ReplyDelete
  8. Piękne zdjęcia, zazdroszczę talentu :) u nas Zuzia szaleje na widok biedronki ;)

    ReplyDelete
  9. Och, jak pięknie, powiało wiosną!

    ReplyDelete
  10. Mam dokładnie tak samo. Kupuję wszystko za normalną cenę, jak piszę z prośbą o specjalne zamówienie, to od razu zaznaczam, że za daną rzecz mimo bloga zapłacę. Jedynie przy baby room project prosiłam o małe rabaty, bo wiadomo...rzeczy do dziecięcych pokoi są bardzo drogie.

    ReplyDelete