Ankieta - odpowiedzi


a teraz czas na ankietowe podsumowanie :-)

 Czego na blogu jest za dużo?

 

- słabych tekstów a raczej byle jakich

 

Nie zgadzam się ani tyci tyci ;) troszkę o tym pisałam tutaj : Kurcze-co-z-tymi-przecinkami? 

 

Dla mnie naturalnym jest, że to co w mojej głowie po prostu przelewam tu. Nie lubię pisać inaczej niż myślę. Układanie ładnych słów, pisanie o czymś o czym mało wiem, wymądrzanie się - to nie mój świat. Ogólnie ja robię zdjęcia i wrzucając je na bloga nie wiem nawet co napiszę. Dlaczego? Bo pisanie jest gdzieś tam dalej...

Zakładając bloga nawet w głowie mi nie było by coś pisać. A o czym piszę jak już piszę? ano o tym co aktualnie siedzi w mojej głowie. Dla kogoś może być to byle jakie, a dla mnie to forma wygadania się. Blog to mój kawałek podłogi i tylko mój. Nie zmienię się, nie zmienię swojego sposobu bycia, pisania. Nie i kropka!


Czy powinnam wiecej pisac? Jeśli tak to o czym chcecie czytać?

 

- tak, więcej myślenia nad tekstem ;)

 

Właśnie dlatego, że spisuję swoje myśli, moje teksty są naturalne, nie układane, nie planowane... co to oznacza? Ja myślę! Czasami za dużo ;)

 

 Czy coś na blogu drażni Cie? Jesli tak to co?

 

 - reklam, chwalenia się

 

hmm no chwalę się synami i pewno będę nadal to robiła bom dumna matka! ;)) Reklam na blogu nie mam... wróć jest jedna! :-)) Reszta to marki które znam i polecam ;)))

 

 Napisz jeśli chcesz coś dodać od siebie, podpowiedzieć, opieprzyć aparatke itp

 

Lubię Cie, ale denerwuje mnie to, że widz,e ciągle ubranka "polskich projektantów"

 

Kocham naszych polskich projektantów i dumna jestem, że tak fajnie im to wychodzi. Muszę ich chwalić i dopingować by tworzyli zawsze takie cuda ;))) Oczywiście kocham też "sieciówki" często tam się ubieramy i wiele ubranek "sieciówkowych" pokazuję również na blogu.

 

Czy coś na blogu drażni Cie? Jesli tak to co?

sponsorowane wpisy

 

takich wpisów było ledwo kilka... i zawsze nim pokażę coś muszę mieć pewność, że to jest coś co mogę Wam polecić.  

 

 Czego na blogu jest za dużo?

 

handmade

 

i będzie nadal bo aparatka kocha zdjęcia i handmade! ;)))

 

Czego na blogu jest za dużo?

rocka 

 

Musi być bo my rockowa rodzinka jesteśmy :-) to też raczej się nie zmieni ;)

 

 Jakie rzeczy powinny sie pojawiać na blogu? Gry, zabawki, wiecej ubranek?

- może córeczka i piękne stylizacje dla dziewczynek? :D

 

kto wie, kto wie ;))) Nie planuję więcej dzieci, ale wiadomo co ma być to będzie ;)

 

 Czy coś na blogu drażni Cie? Jesli tak to co?

Piszesz ze biedna matka a ciagle Józek ma firmowe ciuchy więc jak to możliwe 

 

biedna, ale i zaradna! :-)) Zauważ, że robię wyprzedaże a pieniądze z nich przeznaczam na kolejne ubranka :)

 

Czy coś na blogu drażni Cie? Jesli tak to co?

Niektóre zdj sa sztucznie zrobione czasem fajnie by było zobaczyć cos codziennego pstryk z telefonu 

 

staram się by zdjęcia były naturalne :) Pokazywanie ubranek wymaga trochę sztuczności ;) Co do zdjęć z telefonu... gdybym ja miała taki telefon co to pstryka foteczki to wierz mi zasypywała bym Was takimi zdjęciami :-)

 

 Czego brakuje Ci na blogu?

 - zdjęć starszego syna i matki aparatki


;) Tomek się buntuje i nie pozwala fotografować tak jak kiedyś ;)) no a ja ciągle po drugiej stronie aparatu ;) tam czuję się najlepiej :D

 

Wiele z Was chce by pojawiły się gry i zabawy dla dzieci i pojawią się niebawem :) 

 

No dobra... pochwalę się :D 

98% ankietowanych mnie kocha :-)))

Dziękuję Wszystkim :))


 

 

 Aparatka duża ( nawet za duża )

 

 Aparatka mała 

 









Share this:

CONVERSATION

18 comments:

  1. Znów okazało się, że wszystkim nie dogodziłaś. Musisz z tym żyć ;)

    ReplyDelete
  2. Hmmmm, nie zgadzam się z odpowiedziami ludzi.... Dla mnie jest wszystko ok :)

    ReplyDelete
  3. A mi dogodziła ;) będą gry i zabawy :)

    ReplyDelete
  4. Brzmi jakby tylko jedna osoba odpowiedziała na ankietę. Mam nadzieję, że tylko to tak przedstawione? Ja dwa razy podchodziłam do ankiety, i nie dałam rady;( W zasadzie to mogę powiedzieć prosto - na blogu podobają mi się zdjęcia. Sama bym chciała takie robić;) Pozdrawam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiesz w ankiecie padło wiele cudownych słów :-)) Jak na skromną istotę przypadło... co ja będę się chwalić :P

      Delete
  5. ja też nigdy nie myślę nad notkami. Rozumiem Cię doskonale! jak usłyszałam, że niektórzy piszą na brudno, zaniemowiłam....ja zwykle siadam a słowa lecą, chyba gaduły tak mają;))
    Jak pisałam, mi brakuje matki na blogu, matka piękna- niech się częściej pokazuje!

    ReplyDelete
  6. ... no tak każdy ma prawo do swojego głosu, nawet jeśli jest to mało miły głos :( i SZACUN i Ukłon dla Matki bo pytała, nie gniewa się lecz ładnie odpowiedziała i może rozwiała co niektórym ich wątpliwości i niejsności!!! PS. Matka bez Rcoka to jak Matka bez aparatu! :))

    ReplyDelete
  7. Kurde ale ludzie mają problemy...niech nie zaglądają jak im tak przeszkadza...tyle ja byłam i nadal bedę Waszym gościem :*

    ReplyDelete
  8. wtf??? kto to napisał? żal, żarty jakieś, jesteście super i tak dla mnie mogło by zostać, jeśli rodzinka miała by się pomnożyć to jestem ciekawa jakby to było, ludziom to już nie dogodzi, dziwna ta ankieta wyszło na to, że wszystko do zmian ;/ Musisz to Matko Aparatko przetrwać i nie zazdroszczę :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  9. Naprawdę ktoś tak napisał? :P Szczerze mówiąc nie powinien w ogóle tu wchodzić, skoro drażni go to wszystko, co wyróżnia twojego bloga: naturalne teksty, piękne ciuszki, handmade... :) Ja się przyznaję, że zapomniałam wypełnić, ale mogę zapewnić, że znalazłabym się w tych 98 procentach ;).

    ReplyDelete
  10. Ja do ankiety nie podeszłam bo wszystko mi u Was pasuje a jakby mi coś nie pasowało to bym nie zaglądała :) Obserwuje różne blogi i każdy z nich kocham za coś innego :) Akurat u Ciebie najmocniejsza strona to zdjęcia <3 a poza tym handmade kocham, jakoś akurat u Was nie widzę strasznego chwalenia się, rock - nie moja bajka ale Józia i Waszej rodzinki inaczej sobie nie wyobrażam :) Niektóre odpowiedzi wręcz mnie zdziwiły :P Nie mam syna, a Józia uwielbiam oglądać :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  11. Ludzie mają tupet prostu zazdrość ich chyba zżera no jak ktoś może takie brednie napisać ? Lepiej się nie będę wypowiadać po co to nie ma sensu. Cieszę się że będzie więcej ciebie wizualnie :-)

    ReplyDelete
  12. Rób to co lubisz i robisz najlepiej, Są blogi które się tylko czyta, niektóre ogląda. Niektórzy handmade pokazują , niektórzy jakieś marki wypasione tylko...I każdy z blogów ma swoich czytelników, tych co lubią i co nie....A po co robiłaś taką ankietę? Bo jeśli wiesz co chcesz robić i ze tego nie zmienisz to po co...Czy coś stwierdziłaś że zmieniasz,że czytelnicy chcą więc ok? Bo myślę że skoro masz swoją drogę, to co luibisz i nie zmienisz to taka ankieta trochę nie ma sensu:-) Chyba że chciałaś zobaczyć kto CIe lubi a kto nie :-)))

    ReplyDelete
  13. A te 2% to pewnie 1 osoba, która wpadła na blog Aparatki tylko na chwilę, żeby wypełnić ankietę ;-) Coś Aparatki widać w ogóle nie zna. Jednak i takie osoby muszą być, żeby Aparatce za duże skrzydła nie urosły ;-)

    ReplyDelete
  14. Zadna z odpowiedzi do mnie nie nalezy :P,nie sorki,ze Cie uwielbiam!I chce wiecej Twoich fotek ,tez :)Ale byłas cudna jako dziecko!Te oczy ,piekne!Zreszta wiesz ,ze mi sie podobasz :P

    ReplyDelete
  15. A czy grzyweczki czasami nie podcinał ci moj Tatus? Miałam identyczną! :)

    ReplyDelete
  16. Śliczne to zdjęcie z Józiem , Nikodemem wole to imię :P i wcale nie jest Cie ,, za dużo ,, :)

    ReplyDelete